neděle 15. prosince 2013

Týden padesátý (50/53)


Týdny před Vánoci bývají tradičně hodně nabité a ani tento nebyl výjimkou. V pondělí jsem se nechala ostříhat a zároveň dorazil náš společný dárek pod stromek - kniha fotek z Islandu. V úterý jsme s kolegy a kolegyněmi vyrazili bruslit na Dolní náměstí, a pak si dali výborný punč. Středeční datum 11. 12. 13 si přímo říkalo o nějaké geocachingové setkání. Konalo se v 17 hodin 18 minut 19 sekund a mělo trvat 14 + 16 minut. Aby nám v té postupce nechyběla patnáctka, měl si každý účastník jednu donést (naše byla vyrobená z příze, jak jinak). Další den jsem zamířila do místní základní školy, kde probíhala akce s názvem Předvánoční kavárna. Já jsem si ovšem dala punč. Nakoupila jsem nějaké ozdoby a vybrala si náušnice. V pátek jsem se nečekaně ocitla na vánočním setkání redakční rady obecního časopisu. Bylo to hodně náročné na játra, a to nejen kvůli tomu pivku zdarma, které jsme dostali v rámci akce jednoho rockového rádia. Druhého dne ráno mi opravdu nebylo nejlíp, ale večer už jsem naštěstí byla v pohodě, abych si vychutnala druhý díl Hobita. Parádní!
A teď už je konečně neděle...

Žádné komentáře:

Okomentovat